Saturday, July 31, 2004

太陽向南升

前幾天同BGfantasy兄 & MTR613兄一起網會,人生一大快事。
其實同大哥網會之前一早已猜想大哥什麼容貌,什麼性格,但每每都猜錯。

正如BGfantasy兄說,我同MTR613兄好像失散兄弟那樣。
可能兒時同一條街隔十幾林巴,又咁橋同一學校,所以舊時的話題特別多,講極都唔完。(最重要就係大家都開過VW—golf/rabbit第一代先頂引)
其實兄台話小弟風趣幽默:真係唔敢當,
至於天南地北無所不通:真有點唔敢認。
其實小弟亦都有唔開心或失意的時候,但同朋友一起我都通常唔會張唔開心的東西帶比別人,我怎至可以控制自已快樂時很開心,失意時都可以令自已開心的。

BGfantasy兄未來之前,其實小弟正同MTR613兄講自已近日事業上的一宗大鑊事,還叫MTR613兄精神上支持我掙下去。(多謝MTR613兄)但到BGfantasy兄來到,因不想影響各大哥雃興,所以小弟沒再提起吧了。

小弟亦知BGfantasy兄雖然比較沉實,但實是我輩性情中人。
(記得小弟太陽向南升的笑話嗎)
從大哥喬峰式的大笑,小弟觀察看到,大哥實是會為妻兒性命相許,為朋友兩脅插刀之漢子。
希望有時間大家再聚。

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?